Agenţia de cartier unde agenţii de turism „merg” cu tine în vacanţă. Pentru că nu a reuşit să-şi cumpere sejurul dorit, o familie din Craiova a creat o afacere pentru vacanţele perfecte

Povestea agenţiei de turism din cartierul Brestei a început în 2005, când o neîmplinire a adus ideea afacerii. Pasionat de sport si motoare, Cristian Costea devine patronul unei agentii de turism.

„În 2005 am mers cu familia la o agenţie de turism să cumpărăm o vacanţă . Pentru că era condiţionată de timp, nu am reuşit să găsim agenţi care să ne vândă ce voiam noi. Pe moment ne-a deranjat acest fapt, am fost dezamăgit că în Craiova nu există o agenţie care să te ajute pe moment, la nevoie. Am ieşit din agenţie şi am hotărât să investim în una care într-adevăr să fie disponibilă oricând pentru clienţi.”, a declarat Cristian Costea, acționar majoritar.

În 2006 dezamăgirea conducea spre începutul celei mai frumoase afaceri de cartier. Un început pe cât de dorit pe atât de greu. Rapid a fost amenajat spaţiul şi Cristian Costea a trecut la găsirea agentului de turism perfect...pasionat şi cu experienţă.

Aşa a apărut Luminiţa, alături de care Cristi, deşi patronul agenţiei, a muncit cot la cot mai bine de doi ani. Doar ei doi. Şi nu de puţine ori s-a întâmplat ca bani pentru susţinerea agenţiei de turism să fie aduşi de acasă.

În 2008 apărea şi al treilea angajat. Vlad, tânăr absolvent de facultate, vorbea bine engleză şi dorea să se afirme în acest domeniu. Pasiunea l-a adus în agenţie unde s-a implicat cu toate forţele.

„Luminiţa ştia să vândă bine intern, dar nu a reuşit să se adapteze noilor tehnici. Cristi mi-a văzut implicarea şi în mai puţin de două săptămâni plecam în Corfu şi Antalia, în infotrip. Când m-am întors am vândut în sezon de sume foarte mari. Mergeam peste tot pe unde puteam să învăţ câte ceva. Luminiţa nu a putut ţine pasul şi a plecat. Am rămas doar eu şi Cristi.”, a declarat Vlad Nica, directorul agenţiei de turism.

Nu a trecut însă foarte mult timp şi oamenii buni deja începeau să vina spre agentie. Aşa a apărut Bianca şi au început în trei goana după clienţi, care a durat nu mai puţin de cinci ani. Ani grei în care agenţia de cartier a câştigat doar cât să acopere cheluielile cu întreţinerea şi salariile angajaţilor. Niciun profit.

Dorinţa de a ajuta clienţii, vânzarea obiectivă, tariful corect, consultanţa gratuită şi pasiunea pentru călătorii şi-au spus cuvântul in timp. Acum agenţia de cartier este un succes împărţit la opt. Opt angajaţi care dorm cu telefoanele sub pernă pentru a fi la dispoziţia clienţilor oricând.

Cristi, Mihaela, Vlad, Bianca, Andreea, Diana, Bogdan, Marinela sunt cei opt angajaţi care fac minuni. Învaţă mereu pentru a fi tot mai buni şi pentru a oferi clienților cele mai bune opţiuni de vacanţe. „Merg” cu tine în concediu, doar ca să ai vacanţa perfectă, în contextul în care îi poţi suna la orice oră pentru orice problemă.

Nu de puţine ori tineri absolvenţi trec pragul agenţei care nu are vreo plângere înregistrată, pentru a învăţa tainele acestei meserii.

Acum treburile merg ca pe roate şi clienţii vin siguri aduşi de cele mai multe ori înapoi de căldura cu care au fost trataţi de agenţii de turism. Şi pentru că sunt tineri prietenosi, atmosfera din agenţie este una care nu poate decât să te bine dispună.

„Suntem o echipă foarte frumoasă, unită, asta contează foarte mult, ne putem baza unii pe alţii. Este şi stresant şi greu, dar plăcerea vine din faptul că avem şansa să călătorim în fiecare zi, în alte destinaţii, odată cu ofertele pe care le facem clienţilor noştri.” , a concluzionat Vlad Nica.

 

 

Adauga comentariu