Autobasculante nou nouțe, cu lamă și răspânditor, ajung la Direcția de Drumuri și Poduri Craiova. Au utilitate atât în sezonul rece cât și cald și completează necesarul de autoutilitare de care angajații de la DRDP Craiova aveau nevoie

Nu mai puțin de 13 autobasculante vor ajunge la Direcția Regională de Drumuri și Poduri CRaiova. Acestea fac parte din cele 103 achiziționate de curând de CNAIR. 


"Autobasculantele se pot folosi la deszăpezire iarna și vara le folosim la secția de producție. La producerea de asfalt și pentru transportul asfaltului. La un moment dat ele o să fie împărțite pe județe, fiecare județ din Oltenia o sa aibă două sau trei astfel de autobasculante. O să fie repartizate în funcție de numărul de kilometri de drum din fiecare județ. Cele mai mari o să aibă trei, iar cele mai mici doă autobasculante. Erau necesare și folositoare. NU avem autoutilitare de acest tip, avem mai mici și cu capacitate mai mică." , a declarat Alin Golumbeanu, director DRDP Craiova.

 


Direcția Regională de Drumuri și Poduri Craiova are în administrare în acest moment nu mai puțin de 45 de autoutilitare cu ajutorul cărora își desfășoară activitatea. Noile autobasculante însă au o configurație a tracțiunii tip 6X4, sunt dotate cu lamă pentru îndepărtarea zăpezii și răspânditor pentru materiale.


Valorea celor 103 autobasculante achiziționate de CNAIR se ridică la aproximativ 9800000 de euro fără TVA. Achiziția acestor noi vehicule se înscrie în planul de retehnologizare a CNAIR, demarat în anul 2014, care prevede redotarea companiei cu o nouă gamă de mașini și utilaje specifice lucrărilor de reparații și de întreținere a drumurilor.

 


Planul pus în aplicare prin Directia Mecanizare presupune achiziționarea anuală și etapizată a mai mult de 1000 de mașini si utilaje, până la această dată fiind achiziționate peste 850 de utilaje.


Autobasculantele Ford Trucks 3542D, 6x4, sunt dotate cu noul motor Euro 6 Ecotorq, care datorită sistemului de recirculare a gazelor de evacuare, a turbocompresorului cu geometrie variabilă, a sistemului de injecție directă și a unității de control electronic inteligent, reduce nivelului de noxe și implicit poluarea. Sitemul de frânare este unul performant, cu doua circuite independente și frană de staționare pe axele spate, ceea ce asigură controlul asupra oricărei manevre efectuate în orice regim de încărcătură și în toate condițiile de teren.

 

 

Adauga comentariu