CRAIOVA. Jumbo vrea să deschidă hipermarket-ul în octombrie, iar magazinul online îl amână pentru anul 2022

Pandemia a obligat retailerul grec de jucării și decorațiuni să amâne, anul trecut, lansarea magazinului online și a noului hipermarket pregătite pentru România, la Craiova. Potrivit profit.ro, Jumbo a decis acum să reevalueze planul de achiziții pentru lunile următoare, precum și planul de funcționare a magazinelor noi, cel puțin până la primele semne de ridicare a crizei în lanțul de aprovizionare.

Astfel, termenul de deschidere a magazinului din Craiova, situat pe Calea Severinului, în zona fostului ”PIC”, este anunțat pentru luna octombrie, iar deschiderea magazinului online, care va avea depozitele tot la Craiova (de aproximativ 24.500 metri pătrați), este anunțată pentru anul 2022.   

”Retailerul grec de jucării și decorațiuni Jumbo amână lansarea magazinului online din România până anul viitor și împinge termenul de deschidere a magazinului din Craiova până spre luna octombrie, catalogând anul 2020 al pandemiei drept unul pierdut și constatând cu îngrijorare că, deși inițial exista o așteptare ca normalitatea să revină în 2021, evoluțiile nu confirmă în prezent așteptările”, notează profit.ro.

Potrivit aceleiași surse, vânzările Jumbo în România au crescut cu peste 70% în primele patru luni ale anului, după ce în aprilie s-au triplat comparativ cu aceeași lună din 2020. România a fost de departe cea mai performantă piață pentru retailerul elen de jucării, care însă a avut toate magazinele din Grecia închise până luna trecută.

Jumbo deține 80 de magazine fizice, în Grecia (52), România (14), Bulgaria (9) și Cipru (5), precum și două magazine online. Retailerul de jucării și decorațiuni este prezent, prin intermediul unor parteneriate cu companii locale, și în Macedonia, Albania, Serbia, Kosovo, Bosnia și Muntenegru.

Pe site-urile specializate în recrutări de personal sunt anunțuri cu numeroase posturi disponibile în cadrul hipermarket-ului de la Craiova.

Adauga comentariu