Investiție de peste 500 de mii de lei într-un portal electronic pentru servicii de urbanism, în cadrul CJ Dolj

Toate documentele asociate serviciilor pe care Consiliul Județean (CJ) Dolj le oferă în domeniul urbanismului vor putea fi solicitate și obținute online, în urma derulării unui contract în valoare de peste 500.000 de lei, implementat cu fonduri europene, a anunțat conducerea CJ Dolj. În cadrul aceluiași proiect sunt instruiți și angajații instituției.

„Datorită accesului la finanțări nerambursabile, reușim să facem un pas important într-o direcție pe care am urmărit-o dintotdeauna și pe care am așezat-o printre prioritățile acestui mandat. Am început cu un proiect complex, printre ale cărui componente esențiale se regăseau fondarea platformei noastre electronice de consultare cu cetățenii, dar și o primă etapă a acestui portal dedicat unora dintre cele mai solicitate servicii oferite de Consiliul Județean, cele din domeniul urbanismului. Finalitatea consta în crearea unui sistem prin intermediul căruia și cetățenii, și firmele să poată solicita și obține acele documente care intră exclusiv în sfera de atribuții a CJ Dolj – certificate de urbanism, avize, prelungiri ale autorizațiilor de construire sau desființare”, explică președintele CJ Dolj, Cosmin Vasile.

Odată cu atribuirea și semnarea acestui contract de servicii, în sistem vor fi integrate și alte autorități și instituții publice, astfel încât să poată elibera, la cerere, orice document din domeniul urbanismului, chiar dacă nu este strict în competența Consiliului Județean.

”Pentru toți cei care, la un moment dat, se află în situația de a solicita aceste acte, noua modalitate de relaționare va însemna timpi de răspuns mai mici, eliminarea drumurilor la ghișee și, nu în ultimul rând, economie de bani, un avantaj de care se va bucura inclusiv CJ Dolj în gestionarea informațiilor”, mai spune șeful administrației doljene.

Contractul „Extindere portal electronic de servicii al CJ Dolj cu servicii partajate de urbanism și amenajarea teritoriului și de instruire a personalului la sediul CJ Dolj“ a fost atribuit la o valoare de 534.286 lei, inclusiv TVA. Demersul constituie o componentă a proiectului „Dezvoltare strategică și eficiență administrativă – Județul Dolj“, cu o valoare totală de 1.687.551,14 lei, finanțat în cadrul Programului Operațional Capacitate Administrativă 2014 – 2020.

Adauga comentariu