Materiale cu "Știința" sau cu legendele care au jucat pentru echipă, scoase la licitație pentru copii cu dizabilități. Peluza Nord Craiova vrea sa transforme banii strânși în cadouri care sa ajungă de sărbători la Centrul de Recuperare "Vis de Copil"

Campania umanitara este demarata de Peluza Nord Craiova și se afla la deja a IV-a ediție în acest an.

Campania de strângere de fonduri a început de aceasta data chiar în ziua în care fostul mare jucător Nicolae Tilihoi ar fi împlinit 62 de ani. Debutul a fost făcut cu un tricou cu numele fostului jucător și a continuat cu tot felul de materiale și produse legate de "Știința" .

"Încercăm sa strângem cât mai multe fonduri atât prin licitații(eșarfe, fulare, tricouri) cât și prin cutii amplasate meci de meci la peluza Nord unde oamenii pot contribui cu orice suma doresc. Design-ul esarfelor este făcut de noi, lucrate de o firma din Sibiu cu care colaboram noi. De regula scoatem la licitație tot ce poate fi legat de Știința și de legendele care au jucat pentru echipa. Într-o oarecare măsură licitațiile se adresează suporterilor pentru ca asta este publicul nostru țintă.", a declarat un reprezentant al North Lions.

Tricouri cu numele lui Tilihoi, eșarfe cu Ilie Balaci și Costică Stefanescu, tricou cu autografele lui Lung, Ticleanu, Tilihoi, Ungureanu, Donose, Geolgau, Cartu, Sandoi toate au fost scoase la licitație și au ajuns la iubitorii de fotbal.

Vor fi scoase la licitație zilele următoare eșarfa memoriala Ilie Balaci și Ion Oblemenco. Materiale se licitează fiecare preț de câteva zile iar banii rezultați în urma licitațiilor sunt anunțați pe pagina de socializare a Peluzei Nord.

Campania de strângere de fonduri se încheie pe 16 decembrie. Se desfășoară de doua ori pe an, de sărbătorile de iarna și de Paște.

Adauga comentariu