Olguța Vasilescu s-a dat la integrame și dezlegări electorale

Craiova offline și online a fost împânzită, luni, de reviste cu integrame, vedeta principală a publicației fiind candidata social-democrată pentru Primăria Craiova, Lia Olguța Vasilescu. Cetățenii le-au primit gratis, în scop electoral, tipăritura ”Integrame Craiovene” fiind la primul său număr, cel de august, în ”ediție specială”, după cum se menționează pe copertă.

Echipa de marketing a Olguței Vasilescu nu a vrut ”obositele” pliante și calendare de campanie, folosite de aproape toți candidații. Pentru a-i spori notorietatea, Olguța Vasilescu și-a etalat proiectele din mandatele anterioare (unul și-un sfert) într-o revistă de integrame ilustrată cu imagini exemplificative de la stadion și echipa ”clădită de la zero”, grădina botanică sau Parcul ”Romanescu”. Și imaginea Mariei Tănase apare ”în oglindă” cu cea a fostului edil, probabil deloc întâmplător, cu atât mai mult cu cât numele Vasilescu a mai fost recent asociat, pe inscripția unui monument, cu cel al consacratului primar al Craiovei, Nicolae Romanescu. 

Conceptual, revista de integrame dedicată Olguței Vasilescu nu e o idee deloc rea, dar e greu de crezut că cetățenii cu drept de vot, care nu o agreau nici înainte, își vor schimba opțiunea politică. Oricum, targetul echipei sale de campanie a rămas, se pare, tot grupa de vârstă a pensionării. Și, e clar, asta nu aduce niciun suflu nou, inovativ și bun printre tinerii și adulții sătui de cuvinte fără substanță.

 

 

Adauga comentariu