Pacienții au depus reclamații în cutiile amplasate de Primăria Craiova în spitale. Managerii, evaluați și în funcție de sesizările oamenilor

Pacienții din cele trei spitale aflate în Subordinea Primăriei Craiova, respectiv ”Filantropia”, Neuropsihiatrie și Boli Infecțioase, primesc, din luna februarie a acestui an, la internare, un formular în care sunt rugați să răspundă, anonim, la o serie de întrebări legate de modul în care au fost tratați. Chestionarul face trimitere la curățenie, mâncare, conduita și implicarea personalului medical. Decizia a fost luată la nivel de primar, întrucât, a susținut edilul Olguța Vasilescu, în perioada pandemiei prieteni și cunoștințe i s-au plâns de cum au fost tratați în spital. Din precizările municipalității, cutiile nu au fost amplasate degeaba. Pacienții au făcut atât reclamații administrative, cât și referitoare la comportamentul cadrelor medicale.

În această perioadă de pandemie am avut mulți prieteni, multe cunoștințe care au fost internate în spitalele noastre, din păcate nu de la toți am auzit cuvinte bune, nu pentru dotarea spitalelor, ci pentru modul în care, uneori, au fost tratați de personalul medical. Este motivul pentru care am decis ca începând din luna februarie să testăm satisfația pacienților care sunt internați în spitalele noastre. Avem această cutie destinată unor chestionare pe care le vor primi pacienții la internarea în spitalele noastre, le vor avea la dispoziție pe toată perioada internării, iar la externare vor trebui ca aceste chestionare completate să fie introduse în această cutie. La ea nu are acces decât reprezentantul primarului în Consiliul de Administrație al spitalului. După ce vom vedea care este feedback-ul vom ști și noi ce mai avem de îmbunătățit și, mai mult decât atât, va conta foarte mult în ceea ce privește evaluare personalului medical, care se face de fiecare dată la începutul anului următor și, bineînțeles, la evaluarea managerilor instituțiilor noastre”, anunța primarul Craiovei pe 7 februarie a.c..

În plus, a mai spus primarul, cadrele medicale au salarii foarte atractive și ”tocmai din această cauză, că am făcut foarte multe investiții în spitalele noastre și că am asigurat salarii mai mult decât decente personalului medical, credem că a venit momentul să solicitămsă-și facă datoria la cel mai înalt standard”.

La mai bine de 2 luni de când au intrat în circuit, reprezentanții municipalității spun că în cutii s-au strâns reclamații, care sunt ridicate lunar. Însă, deocamdată, concluziile trase în urma colectării lor nu vor fi date publicității. Ele vor conta la evaluarea managerilor de spital care au loc în această perioadă, evaluare care va fi făcută publică ulterior.

Reclamațiile făcute și depuse în cutiile amplasate în spitalele care aparțin de Primăria Craiova sunt ridicate lunar de către reprezentantul primarului în CA-ul spitalului. Reclamațiile sunt atât administrative cât și referitoare la comportamentul cadrelor medicale. Se va ține cont de ele pentru evaluarea managerilor care are loc în această lună. Informațiile sunt monitorizate iar concluziile se vor regăsi în evaluarea care va avea loc luna aceasta”, s-au rezumat să precizeze reprezentanții municipalității, pentru Ziarul de Craiova.

Chestionarul, care se completează anonim, trebuie obligatoriu înmânat pacineților la internare și conține următoarele întrebări:

1. Când v-a fost predat chestionarul de feddback al pacientului? 

 2. Sunteți mulțumit de ambientul spitalului și condițiile de cazare care v-au fost puse la dispoziție?

 3. Sunteți mulțumit de calitatea și serviciul de distribuire a hranei?

 4. Curățenia salonului și a spațiilor aferente acestuia au fost corespunzătoare? 

 5. Sunteți mulțumit de conduita și implicarea asistentelor medicale?

 6. Sunteți mulțumit de conduita și implicarea medicului?

 7. Vi s-a solicitat să cumpărați medicamente sau alte obiecte sanitare din afara spitalului; dacă da, care au fost acelea? 

 

Adauga comentariu